آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

با این ادیت برفی و ترکیب رنگی جذاب پست زمستانه بگذارید + آموزش

  • -
با این ادیت برفی و ترکیب رنگی جذاب پست زمستانه بگذارید + آموزش

امروزه با گسترش یافتن شبکه‌های اجتماعی، افراد زیادی با نام و برند خود در این شبکه‌ها حضور پیدا می‌کنند و عکس‌های خود را دیگران و دوستانشان به اشتراک می‌گذارند.
البته در این بین افرادی نیز پیدا می‌شوند که از این بستر ایجاد شده حداکثر استفاده را می‌کنند و این برند سازی شخضی تبدیل به منبع درامدی برای صاحبان پیج می‌شود. شاید شما هم هنگام اینستاگردی با اینطور پیج‌ها برخورد کرده باشید. ممکن است فردی را ببینید که بلاگر است، در حوزه فناوری قعالیت می‌کند. یا فردی را می‌بینید که فود تستر است. به هرحال افراد زیادی هستند که با قدرت فعالیت می‌کنند.

لازمه فعالیت در فضای مجازی تولید محتواهای بی‌نظیر و با کیفیت است که عکس‌ها مهمترین نقش را در این بین بازی می‌کنند. به تعریفی دیگر می‌توان گفت برای برند سازی مهمترین عامل را عکس‌ها ایجاد می‌کنند. البته این مورد را هرگز فراموش نکنید که زمان شناسی در بارگذاری عکس‌ها و محتواها بسیار حائز اهمیت است.
یعنی بدانیم چه موقعی بهترین زمان بارگذازی عکس و محتواست. تاریخ نوشتار این مطلب حاضر در فضل زمستان است و در این فصل زیبا چه چیزی بهتر از عکس‌های زمستانی؟
در این آموزش جذاب، به شما یاد می دهیم چطور مرحله به مرحله می‌توانید با استفاده از فتوشاپ عکس‌های خود را ترکیب رنگ زمستانی دهید و با افکت برفی جذاب آن را چندین برار کنید. با ما همراه باشید.

 

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه