آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

با NexPad گوشی هوشمند خود را به تبلت تبدیل کنید

  • -
با NexPad گوشی هوشمند خود را به تبلت تبدیل کنید

شرکت Nex Computer در CES ۲۰۲۲ از NexPad رونمایی کرد.

Nex Computer در آخرین اقدامش از NexPad، یکی از دو محصولی جدید خود، رونمایی کرد. مانند همه دستگاه‌های شرکت مذکور، NexPad نیز روی استفاده از حالت دسکتاپ داخلی اندروید متمرکز است. همچنین، این دستگاه یک درگاه USB Type-C برای اتصال به تلفن هوشمند دارد.

به گزارش notebookcheck، چندین آهنربا تعبیه شده تا بتوان به‌راحتی گوشی هوشمند را روی NexPad سوار کرده و بدون نگرانی با آن کار کرد. Nex Computer می‌گوید می‌توانید از تلفن هوشمند نصب‌شده خود به‌عنوان صفحه لمسی یا صفحه‌نمایش ثانویه نیز استفاده کنید.

NexPad

NexPad صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی IPS با نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. ابعاد کل دستگاه ۲۷۷ در ۲۵۰ در ۶۳ میلی‌متر و وزن آن بدون اتصال به پایه ۷۶۳ گرم است. در ضمن، Nex Computer یک شیار کابل USB Type-C را در پایه تبلت تعبیه کرده تا بتوانید به‌راحتی از امکانات آن استفاده کنید. علاوه بر این، NexPad دارای دو پورت USB 3.1 Type-C، یک درگاه mini HDMI 2.0 و یک پورت USB 2.0 Type-C برای انتقال داده است.

جالب است که NexPad می‌تواند به‌عنوان نمایشگر ثانویه‌ی لپ‌تاپ نیز استفاده شود. در یکی از تصاویر منتشر شده توسط Nex Computer نشان داده می‌شود که می‌توانید NexPad را به بالای لپ‌تاپ متصل کرده و به نمایشگر دوم مناسبی دسترسی داشته باشید. احتمالاً آهنرباهای پنل جلویی NexPad با آهنرباهایی که در اکثر لپ‌تاپ‌ها تعبیه شده، تعامل دارند و بدین شکل این دو به هم متصل می‌شوند.

NexPad

NexPad اکنون با قیمت ۲۴۹ دلار در آمریکا قابل سفارش است. Nex Computer امیدوار است بتواند مانند NexMonitor ارسال این محصول را در ‌ژو‌ئیه‌ی ۲۰۲۲ آغاز کند.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه