آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های ایسر در بازارهای ایران

  • -
لیست قیمت لپ‌تاپ‌های ایسر در بازارهای ایران

در این مطلب لیست قیمت لپ تاپ ایسر در بازار ایران، قیمت ارزان‌ترین لپ‌تاپ ایسر به‌علاوه قیمت لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ ایسر را مشاهده می‌کنید.

شرکت تایوانی ایسر سال‌هاست که به عنوان یکی از برجسته‌ترین برندهای تولید کننده رایانه‌های شخصی در جهان شناخته می‌شود. البته این شرکت در کنار خط تولید لپ‌تاپ‌های خود، رایانه رومیزی، تجهیزات سرور، تبلت، دستگاه‌های واقعیت مجازی و حافظه ذخیره‌سازی تولید می‌کند. اما مدیران شرکت ایسر تمرکز خود را بر روی تولید رایانه‌های شخصی گذاشته‌اند و از این طریق هم شهرت و درآمد زیادی کسب کرده‌اند.

شرکت ایسر در سال 2010 توانست به رتبه سوم بزرگ‌ترین تولید کننده لپ‌تاپ در جهان برسد، البته فروش ایسر کمی کاهش پیدا کرده و در آخرین فهرست منتشر شده در سال 2019، ایسر پس از لنوو، اچ‌پی، دل و اپل، توانست عنوان پنجمین شرکت بزرگ‌ تولید کننده لپ‌تاپ در جهان را کسب کند. ایسر در سال 2019 تنها 5 درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار داشت. البته ممکن است این سهم در سال اخیر کاهش یا افزایش داشته باشد.

در حال حاضر انواع لپ‌‌تاپ ایسر در بازار ایران طرفداران بسیاری دارد، ایسر سال‌هاست که به عنوان برندی محبوب در ایران شناخته می‌شود، قیمت لپ تاپ ایسر نسبت به محصولات مشابه در برندهای دیگر مناسب است. در حال حاضر یکی از ارزانترین لپ‌تاپ‌های بازار ایران مدل اسپایر A315 است که با قیمتی کمتر از 12 میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر نیز نسبت به لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس یا اچ‌پی پایین‌تر است.

از دیگر ویژگی‌های مهم لپ تاپ های ایسر، دوام بالا و کیفیت آن‌هاست که موجب می‌شود برای چندین سال بدون دردسر از لپ‌تاپ ایسر خود استفاده کنید. ایسر همواره به عنوان تولید کننده لپ‌تاپ‌های با کیفیت شناخته می‌شود و در حال حاضر نیز با خرید لپ تاپ ایسر خیالتان از کیفیت آن راحت خواهد بود.

قیمت لپ تاپ ایسر در بازار ایران

اشتراک گذاری با دوستان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه