آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

مدل LTE سرفیس پرو ۸ در فروشگاه مایکروسافت عرضه شد

  • -
مدل LTE سرفیس پرو ۸ در فروشگاه مایکروسافت عرضه شد

مدل LTE سرفیس پرو ۸ مایکروسافت اکنون ازطریق فروشگاه این شرکت دردسترس خریداران قرار گرفته است.

سرفیس پرو ۸ با قابلیت اتصال به شبکه‌های LTE هم‌اکنون ازطریق فروشگاه مایکروسافت دردسترس قرار گرفته است. تنها چند ماه پس از عرضه‌ی سرفیس پرو ۸، مدل LTE این محصول در دو نسخه‌ی Core i5 و Core i7 اینتل عرضه شده است؛ البته فقط در رنگ موسوم به پلاتینیوم.

به‌گزارش ویندوز سنترال، درحال‌حاضر مدل‌های LTE سرفیس پرو ۸ را فقط در نسخه‌ی تجاری روانه‌ی بازار شده است. هنوز نمی‌دانیم که آیا مدل LTE برای مصرف‌کننده‌های عادی نیز عرضه خواهد شد یا خیر؛ اما این موضوع زیاد اهمیت ندارد؛ زیرا مشتریان می‌توانند مدل‌های تجاری را سفارش دهند. قیمت این مدل Core i5 با پشتیبانی از LTE معادل ۱،۳۵۰ دلار است و از هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

سرفیس پرو ۸ مدل LTE

مایکروسافت برای اولین‌بار در محصولات سری سرفیس پرو، نسخه‌ی LTE آن‌ها را با پردازنده‌ی Core i7 نیز عرضه کرده است. مدل‌های قبلی LTE سرفیس پرو فقط با پردازنده‌ی Core i5 روانه‌ی بازار شده بود؛ زیرا همه‌ی این مدل‌ها بدون فن بودند؛ بنابراین، فضای مورد‌نیاز برای قرارگیری مودم LTE دردسترس مایکروسافت بود. این شرکت با عرضه‌ی سرفیس پرو ۸ و مهندسی خاص خود، فضای موردنیاز برای قراردادن مودم LTE را به‌همراه پردازنده‌ی Core i7 ایجاد کرده است.

مدل LTE سرفیس پرو ۸ از همین حالا در فروشگاه مایکروسافت دردسترس خریداران قرار گرفته است و انتظار می‌رود به‌زودی عرضه‌ی این محصول را در خرده‌فروشی‌های آنلاین شاهد باشیم.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه