آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

نسخه بلک ورمیلیون برای شاسی بلندهای بی ام و معرفی شد

  • -
نسخه بلک ورمیلیون برای شاسی بلندهای بی ام و معرفی شد

نسخه‌ی ویژه‌ی بلک ورمیلیون با مجموعه‌ای از آپشن‌ها و تجهیزات سفارشی ساخت برند M بی‌ام‌و و تزئینات فراوان در داخل و خارج کابین برای شاسی‌بلندهای لوکس بی‌ام‌و X5 و X6 و X7 معرفی شد.

بی‌ام‌و X5 که موفقیت بزرگ تجاری خودروساز آلمانی از زمان معرفی آن در سال ۱۹۹۹ به شمار می‌رود، نسخه‌ی ویژه‌ی بلک ورمیلیون (Black Vermilion) را در اروپا و ایالات متحده دریافت می‌کند تا جذابیت این شاسی‌بلند لوکس بیش از پیش بهبود یابد. به گزارش موتوروان، درحالی‌که تصاویر از عرضه‌ی مدل M50i برای قاره سبز خبر می‌دهند، در آمریکای شمالی نسخه‌ی xDrive40i عرضه خواهد شد که حدود ۳۵۰ دستگاه از آن برای تولید برنامه‌ریزی شده است.

نسخه بلک ورمیلیون شاسی بلند بی ام و / BMW Black Vermilion

چه چیز خاصی درباره‌ی نسخه‌ی جدید بلک ورمیلیون وجود دارد؟ به غیر از میله‌های عمودی قرمز آشکار در جلوپنجره مشبک کلیوی، این شاسی‌بلند لوکس سایز متوسط دارای طرح رنگ مشکی متالیک (Frozen Black Metallic) از نمونه کارهای بخش بی‌ام‌و ایندیویجوال است. ظاهر مشکی روی جلوپنجره ادامه دارد و رینگ‌های ۲۲ اینچی خاکستری تیره با ظاهری مات تکمیل می‌شود.

کالیپرهای ترمز که با رنگ قرمز تزئین شده‌اند، بخشی از مجموعه محصولات M هستند که شامل بسته‌ی M Sport، سیستم تعلیق تطبیقی ​​M و اگزوز M Sport است. البته گزینه‌ی اگزوز فقط برای مدل M50i عرضه‌شده برای اروپا در دسترس است؛ زیرا xDrive40i مخصوص بازار ایالات متحده این ویژگی را از دست می‌دهد. برای جذاب‌تر کردن خودرو، بی‌ام‌و چراغ‌های LED تطبیقی ​​خود را به فناوری لیزر مجهز کرده است.

صندلی های جلو بی ام و ایکس 5 نسخه بلک ورمیلیون / 2022 BMW X5 Black Vermilion

نسخه‌ی ویژه‌ی بلک ورمیلیون، فهرست تجهیزات استاندارد را در داخل کابین که بی‌ام‌و X5 دارای تزئینات داخلی مشکی شادولاین (Shadowline)، فرمان گرم‌شونده، صفحه‌نمایش هدآپ، استارت از راه دور پیشرانه و سیستم صوتی هارمن کاردون است، ارتقا می‌دهد. این نسخه‌ی تولید محدود شاسی‌بلند بی‌ام‌و دارای دسته‌دنده و دکمه استارت شیشه‌ای، به همراه هدلاینر آلکانترا ساخت برند M است. داشبورد چرمی و تزئینات داخلی فیبر کربنی که در نسخه‌ی آمریکایی xDrive40i موجود نیست، به نسخه‌ی اروپایی جلوه‌ی بی‌نظیری می‌بخشد.

به گزارش اتوکار، در داخل کابین مدل‌های بلک ورمیلیون از تزئینات کامل چرمی مشکی و دوخت قرمز روی کف‌پوش‌ها و صندلی‌های عقب استفاده می‌شود. این مدل‌ها همچنین دارای صندلی‌های راحتی جلو و شیشه ضد آفتاب هستند. همه‌ی این خودروها با دوخت تزئینی قرمز متضاد به‌علاوه لوگوی «Edition» روی درپوش جالیوانی، از این ظاهر مشکی در داخل و خارج برخوردار می‌شوند.

قیمت نسخه‌ی بلک ورمیلیون ۸۲,۳۰۰ دلار (به‌علاوه هزینه‌ی حمل تا مقصد ۹۹۵ دلار) یا حدود ۲۰ هزار دلار بیشتر از نسخه‌ی استاندارد xDrive40i است. با هزینه کردن ۵۰۰ دلار بیشتر از این نسخه‌ی ویژه می‌توان قدرتمندترین مدل M50i موجود در ایالات متحده را خریداری کرد.

کسانی که علاقه‌مند هستند پشت فرمان نسخه‌ی بلک ورمیلیون X5 بنشینند، باید بدانند بی‌ام‌و در ماه سپتامبر تولید آن را در کارخانه اسپارتانبورگ برای ایالات متحده آغاز و در ماه دسامبر نهایی می‌کند. نسخه‌ی بلک ورمیلیون علاوه بر X5، برای شاسی‌بلندهای بی‌ام‌و X6 و X7 نیز عرضه می‌شود. فضای داخلی بی‌ام‌و X7 نیز تغییراتی نسبت به قبل می‌کند و با همان هدلاینر آلکانترا به همراه Comfort Plus Pack و Technology Plus Pack و سانروف پانوراما به‌عنوان آپشن‌های اضافه عرضه می‌شود. 

نمای عقب و جلو بی ام و ایکس 5 نسخه بلک ورمیلیون / 2022 BMW X5 Black Vermilion

فقط پنج مدل بی‌ام‌و X7 M50i با تولید از ماه آگوست برای انگلیس و ایرلند ساخته می‌شود؛ درحالی‌که ۵۰ دستگاه نسخه‌ی بلک ورمیلیون از این خودرو از ماه سپتامبر به تولید می‌رسد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه